Jäseneksi

Haluatko liittyä aktiiviseeen, kannustavaan ja tukevaan Pirkanmaalaisten vw-harrastajien joukkoon.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä jäsenlomakkeen tämän sivun alareunasta.

Perimme jäseniltämme 10€ vuosimaksun, mitä vastaan jäsenemme saa erinäisiä etuuksia jaoksen tapahtumissa. Jäsenmaksulla myös osallistut kattamaan yhdistystoiminnasta aiheutuvia kiinteitä, välttämättömiä kustannuksia.

Jäsenmaksu laskutetaan 1krt/vuosi, ja uusille jäsenille lasku tulee jäseneksi hyväksymisen jälkeen.  Aikaisemmille jäsenille lasku tulee tammikuussa.

Jäsenmaksu on perhekohtainen, eli perheenjäsenetkin saavat etuudet käyttöön tapahtumissa ym.

Vuosikokoukseen voi osallistua ainoastaan jäsen sekä äänioikeus on vain jäsenellä

Miksi jäseneksi?

Jäsenille oma WhatsApp-ryhmä missä tiedoitellaan sujuvasti tapahtumista ja kysytään neuvoa, autetaan harrastajaa, käydään kauppaa jne. Tähän linkki löytyy jäsenosiosta. Myös perheenjäsenet voivat liittyä whatsApp-ryhmään

Pirkanmaan volkkariharrastajien sivuston jäsenosion käyttöoikeus, jossa löytyy mm: Kokouspöytäkirjat, Yhdistyksen säännöt, watsapp-ryhmä ja jne.

Mahdollisuus vaikuttaa yhdistystoimintaan osallistumalla vuosikokoukseen, olemalla hallituksessa yms.

Voit helposti muuttaa omia jäsentietojasi kirjautumalla sivustolle ja valitsemalla oik. yläkulmasta oman nimesi kohdalta "omat jäsentiedot".